همه خوابن. من بیدارم و قابلمه سیرابی...

ساعت‌ها ف قسم آیه و قرآن داده بود که بابا من دارم از این بوی بد خفه میشم و من تنها میزان کمی از بوی بدی رو حس میکردم که احتمال میدادم از کانال کولر یا همچین جایی وارد شده و خب کار داشت به جاهای باریکی از غرغر ف میرسید که پاشدم ببینم چه خبره و وارد خونه شدن همانا و پرشدن بوی شدید سیرابی توی حلقم همانا! همون لحظه در بالکن باز شد و مامان با قابلمه و با لبخند غرورآمیزی اظهار کرد که انفجار این همه بو حاصل حضور سیرابیه...

هیچی دیگه بارش گذاشت و ف از اون موقع شروع کرد به خنثی سازی با ادکلن و منم که هیچ. حالا بعد شام که جدای از غذای مامان و بابا بود پروژه سیرابی به مرحله دوم رفت و قابلمه دوباره برگشت روی گاز تا بیشتر بپزه و بره توی یخچال.

همه که خوابیدن حس کردم بوی سوختگی میاد و وقتی رفتم سراغش متوجه شدم که به به این معده گوسفند عزیز که از غذا تولید کننده‌ی بمب گازهای بد بوعه سوخته و چسبیده به کف قابلمه و زل زده به من!

حالا همه خوابن و من بیدارم و قابلمه سیرابی که ازش متنفرم ولی باید برم یه تدبیری براش انجام بدم و بذارمش توی یخچال...

  • ری را

خواستم بگم تنها کسی نیستید که بیدارید

و اینکه چطور میتونید عاشق سیرابی نباشید؟TT

پیشنهادم اینه مامانتون رو بیدار کنید تا ایشون هم در تدبیراندیشی برای قابلمه سیرابی بهتون کمک کنه😂

دیگه خواستم خیلی دراماتیک باشه این حادثه D:
اصلا نخوردم تا حالا نمیتونم تصور کنم محل تجزیه مواد غذایی بوده و توش چه خبرا بوده بعد بخورمش 
گذاشتم سرد بشه که یکم بعد صدای بیدار بودن خودش اومد و من با راحتی خوابیدم 

اولا که چقدر شما جوونا سوسولید بابا بوی سیرابیه دیگه:دی

دوما که دلم برای مامانت سوخت بنده خدا زحمت کشیده بود الان غذاش سوخت.

من که مشکلی نداشتم با بوش اونقدر ولی ف داشت خفه میشد منم به کاراش میخندیدم D:
خودش گذاشته بود روی گاز و به کسی نگفته بود حواسش باشه من عملیات نجات انجام دادم براش، البته زیرش یکم سوخته بود روش سالم بود نگران نباشید ;)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اپالیوس

موازی با این جهان

Designed By Erfan Powered by Bayan