کابل HDMI و همیشه به گرافیک وصل کنید

سیستم حداقل 8-9 ساله خونه که زمان خودش سلطانی بود و الان دیگه خیلی خیلی پایین بود و عوض کردیم و تبدیل شده به سیستم خفن جدیدم :)

روز اول با بالاترین ذوق ممکن قطعات و وصل کردم و برای تنظیمات مادربرد بردیمش بیرون و وقتی برگشت دیگ روشن نشد و هزاران بار به شانس زیبام لعنت فرستادم که نمیذاشت حتی 24 ساعت از این خوشحالی استفاده کنم... هیچی دیگه گفتن پاوره و بردیمش گارانتی که گارانتی گفت سالمه و وقتی وصلش کردم باز روشن نشد!!! بردمش همون جای قبلی گفت پاوره! اومدم خونه و با نهایت غم و اندوه دوباره وصلش کردم و زنگ زدم رایانه کمک که گفت کابل hdmi و بزن به گرافیک :))))))))))))))))))

آخرم نفهمیدم چیشد و واقعا چی خراب بود ولی الان خوشحالم که همه چی اوکیه  سیستمی که آرزوش و داشتم و دارم

  • ری را

حاجی سیستم من مال مامانم دردوران دانشجوییش شه !

 =)))))

چه باحال 😍 منم برای کار به سیستم بهتر نیاز داشتم وگرنه همون قبلیه کفاف میداد بچه خوبی هم بود اتفاقا 
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اپالیوس

موازی با این جهان

Designed By Erfan Powered by Bayan